Thursday, August 1, 2013

tığ işi çorap yapımı

Merhaba sevgili web sitesi ziyaretcilerimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün tığ işi çorap yapımı yazisini sunmaya karar verdik.






tig isi corap yapimi 1
Resmin üzerine tıklayarak en uygun boyuta getirebilirsiniz. 1. adım : 2 adet zincir çekilir. İlk zincire batılarak ikinci zincirle aynı hizada bir sık iğne yapılır.

2. Adım : Yan yana duran bu iki ilmek tığa iplik alıp tek seferde örülür.

3-4 Adım : Elimizdeki ip döndürülerek karşı çaprazda bulunan bir aradaki iki ilmeğe yukarıdan aşağıya olacak şekilde batılarak bir ilmek alınır.

5. Adım : elimizde yine iki birit olur ve tığa ip alınarak yine bir defada ikisi birden toplanır.

6. Adım : Kordon yine döndürülür ve yine karşı çaprazdaki ikili birite yukarıdan aşağıya girilerek birit oluşturulur.

7. Adım : İşlem 2. basamaktan itibaren tekrarlanır.

İşte bu kadar kolay ve şık.


tig isi corap yapimi 2





Bu yazi hakkinda daha detayli bilgi bulabileceginiz onerecegimiz bir web sayfasi : tiğ işi sutaşı yapımı

No comments:

Post a Comment